Адаптація першокласників -складний і відповідальний процес.
❓Що ми розуміємо під терміном «адаптація»
❓Які ключові фактори сприяють її успішності
❓Хто або що і яким чином можуть полегшити її перебіг
❓Якими психологічними особливостями відрізняються першокласники
❓Як організувати сприятливе освітнє середовище для успішної адаптації найменших здобувачів освіти
На ці та інші питання шукали відповіді під час психолого-педагогічного консиліуму: класні керівники перших класів Боратинського ліцею (Матвійчук Т.Є., Рижук К.С., Прокопович М.В.), шкільний психолог (Парфенюк С.В.), заступник директора з навчально-виховної роботи (Катеринюк А.А.), вчителі-предметники, асистенти на засіданні . Висловила своє бачення щодо окремих питань директор школи, Світлана Торбик.
Як підсумок,були окреслені шляхи подальшої роботи задля досягнення повноцінного результату щодо успішної адаптації учнів перших класів.
0 коментарі:
Дописати коментар